Гарантія
ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ від ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ProMax.in.ua

!!! Гарантійні умови по кожним товарам прописані окремо у категорії товару або уточнюйте у менеджерів !!!
При гарантійному зверненні, у покупця має бути накладна від служби-доставки, фіскальний чек про оплату товару та коробка від пристрою у новому стані.
ФОП зобов'язані надавати у паперовій та/або електронній формі покупцю товарів (послуг) на його вимогу чек, накладну або інший розрахунковий документ, що засвідчує передачу права власності на них від продавця до покупця з метою виконання вимог Закону № 1023-ХІІ «Про захист прав споживачів» »(п. 15 ст. 3 Закону № 265).
У разі ненадання на вимогу покупця товарів (послуг) відповідного документа підприємці, які сплачують єдиний податок, притягуються до відповідальності, передбаченої Законом №1023.
Наші гарантійні зобов'язання встановлені особисто адміністрацією магазину, сервісними центрами постачальників продукції та заводами-виробниками.
У покупця є право задоволення вимог покупця встановлених внутрішньою політикою Інтернет - магазину (включаючи частково умови встановлення чинним законодавством про захист прав споживачів).
Абсолютно всі товари, що продаються у нашому інтернет-магазині, перед реалізацією перевіряються та тестуються нашими працівниками, проходить індивідуальну перевірку, що зводить кількість гарантійних випадків до абсолютного мінімуму.
Термін гарантії уточнюйте у менеджерів перед покупкою кожного виробу.
Гарантійні умови по смартфонам (1 Рік заводської гарантії за підтримки магазину) |
Гарантійні зобов'язання не поширюються на: акумуляторні батареї; ― запобіжники; ― кабелі та шнури; ― складові частини виробу такі як антена, клямки, кришки тощо; ― дротові гарнітури та навушники; ― мережні зарядні пристрої; ― стандартне програмне забезпечення. ― Смартфони, ціна продажу вище 10 000грн (ВІДНОСИТИСЯ НЕ ДО ВСІХ МОДЕЛЕЙ, деталі уточнюйте у менеджерів) Випадки, у яких Вам буде відмовлено у гарантійному обслуговуванні: 1. Порушено правила експлуатації виробу; 2. Наявність механічних пошкоджень (зовнішніх та внутрішніх); 3. У разі виникнення несправностей, викликаних потраплянням всередину сторонніх предметів, комах, рідин; 4. наявності ушкоджень, викликаних невідповідністю державним стандартам живлення, комунікаційних, кабельних мереж; 5. При використанні сторонніх зарядних пристроїв, кабелів, акумуляторних батарей, що не передбачені заводом-виробником; 6. Виріб з пошкодженими пломбами-стікерами або за їх відсутності; 7. Якщо у вашому телефоні/смартфоні змінені IMEI номери; 8. При несанкціонованому тестуванні, зміні програмного забезпечення (при перепрошивці виробу) *; 9. У разі виникнення збоїв у мережі з вини операторів стільникового зв'язку. Не приймається до гарантійного обслуговування виробу, який має сліди ремонту. У разі виходу з ладу апарату: 1. Діагностика товару в наших сервісних центрах (протягом 1-7 робочих днів) – послуга БЕЗКОШТОВНА; 2. Гарантійне обслуговування товару здійснюється БЕЗКОШТОВНО за наявності запчастин (3-14 роб. днів). 3. За відсутності деталей на наших сервісних центрах, запчастинами забезпечує завод-виробник (Якщо товар відповідає гарантійним умовам). 4. При вимогі, пристрій може бути відправлений на діагностику або ремонт до заводу-виробника (до 90роб. днів). 5. Умови "Форс-мажор" – уточнюйте деталі у менеджерів. Ви маєте право протягом 14 днів з дня покупки повернути або обміняти, придбаний Вами товар у нашому інтернет-магазині (див. розділ "Права споживача в конст.права людини"), якщо це передбачено внутрішніми правилами магазину та складу-відправника. Вартість послуг транспортних компаній сплачує покупець. Сервіс-центр постачальника або Завод-виробник залишає за собою право відмовити у ремонті. * ― перепрошувати пристрій самостійно дозволяється у деяких випадках. Усі подробиці до менеджерів. |