Гарантія

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ від ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ProMax.in.ua


!!! Гарантійні умови по кожним товарам прописані окремо у категорії товару або уточнюйте у менеджерів !!!


При гарантійному зверненні, у покупця має бути накладна від служби-доставки, фіскальний чек про оплату товару та коробка від пристрою у новому стані.

ФОП зобов'язані надавати у паперовій та/або електронній формі покупцю товарів (послуг) на його вимогу чек, накладну або інший розрахунковий документ, що засвідчує передачу права власності на них від продавця до покупця з метою виконання вимог Закону № 1023-ХІІ «Про захист прав споживачів» »(п. 15 ст. 3 Закону № 265).

У разі ненадання на вимогу покупця товарів (послуг) відповідного документа підприємці, які сплачують єдиний податок, притягуються до відповідальності, передбаченої Законом №1023.

Наші гарантійні зобов'язання встановлені особисто адміністрацією магазину, сервісними центрами постачальників продукції та заводами-виробниками.

У покупця є право задоволення вимог покупця встановлених внутрішньою політикою Інтернет - магазину (включаючи частково умови встановлення чинним законодавством про захист прав споживачів).

Абсолютно всі товари, що продаються у нашому інтернет-магазині, перед реалізацією перевіряються та тестуються нашими працівниками, проходить індивідуальну перевірку, що зводить кількість гарантійних випадків до абсолютного мінімуму.

Термін гарантії уточнюйте у менеджерів перед покупкою кожного виробу.

Гарантійні умови по смартфонам (1 Рік заводської гарантії за підтримки магазину)

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

 акумуляторні батареї;

― запобіжники;

― кабелі та шнури;

― складові частини виробу такі як антена, клямки, кришки тощо;

― дротові гарнітури та навушники;

― мережні зарядні пристрої;

― стандартне програмне забезпечення.

― Смартфони, ціна продажу вище 10 000грн

(ВІДНОСИТИСЯ НЕ ДО ВСІХ МОДЕЛЕЙ, деталі уточнюйте у менеджерів)


Випадки, у яких Вам буде відмовлено у гарантійному обслуговуванні:

1. Порушено правила експлуатації виробу;

2. Наявність механічних пошкоджень (зовнішніх та внутрішніх);

3. У разі виникнення несправностей, викликаних потраплянням всередину сторонніх предметів, комах, рідин;

4. наявності ушкоджень, викликаних невідповідністю державним стандартам живлення, комунікаційних, кабельних мереж;

5. При використанні сторонніх зарядних пристроїв, кабелів, акумуляторних батарей, що не передбачені заводом-виробником;

6. Виріб з пошкодженими пломбами-стікерами або за їх відсутності;

7. Якщо у вашому телефоні/смартфоні змінені IMEI номери;

8. При несанкціонованому тестуванні, зміні програмного забезпечення (при перепрошивці виробу) *;

9. У разі виникнення збоїв у мережі з вини операторів стільникового зв'язку.

Не приймається до гарантійного обслуговування виробу, який має сліди ремонту.

У разі виходу з ладу апарату:

1. Діагностика товару в наших сервісних центрах (протягом 1-7 робочих днів) – послуга БЕЗКОШТОВНА;

2. Гарантійне обслуговування товару здійснюється БЕЗКОШТОВНО за наявності запчастин (3-14 роб. днів).

3. За відсутності деталей на наших сервісних центрах, запчастинами забезпечує завод-виробник

(Якщо товар відповідає гарантійним умовам).

4. При вимогі, пристрій може бути відправлений на діагностику або ремонт до заводу-виробника (до 90роб. днів).

5. Умови "Форс-мажор" – уточнюйте деталі у менеджерів.


Ви маєте право протягом 14 днів з дня покупки повернути або обміняти, придбаний Вами товар у нашому інтернет-магазині (див. розділ "Права споживача в конст.права людини"), якщо це передбачено внутрішніми правилами магазину та складу-відправника.

 Вартість послуг транспортних компаній сплачує покупець.

 Сервіс-центр постачальника або Завод-виробник залишає за собою право відмовити у ремонті.

  * ― перепрошувати пристрій самостійно дозволяється у деяких випадках. Усі подробиці до менеджерів.

icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_callback Замовити дзвінок icon_email Написати на пошту